Industrijski park Nova Gradiška d.o.o. za razvoj i ulaganje

Sjedište: II Industrijski odvojak 2, 35400 Nova Gradiška
E-mail: info@ipng.hr
Radno vrijeme: Pon-Pet, 07:00 – 15:00

UPRAVA

Tel./Fax: +385 (0) 35 359 910, +385 (0) 35 359 911

Mob.: +385 (0) 91 335 99 10

CENTAR ZA POSLOVNE I MARKETINŠKE USLUGE

Tel.: + 385 (0) 35 332 000

CENTAR ZA INŽENJERING I TEHNOLOGIJSKE USLUGE

Tel: +385 (0) 35 332 219

Mob.: +385 (0) 98 256 000

 

Marketing i brendiranje u redovnom poslovanju

  /  Informacije za poduzetnike   /  Marketing i brendiranje u redovnom poslovanju

Marketing i brendiranje u redovnom poslovanju

Pojmovi marketinga I brendiranja su različiti, ali međusobno povezani pojmovi. Kroz marketing se događa niz aktivnosti za poboljšanje prodaje proizvoda ili usluga, dok brendiranje služi kako bi se proizvod prepoznao kroz simbole, slike, ime I slično.

 

Kako bi se marketing uspješno ostvarivao kroz poslovanje, bitno je istražiti tržište, odnosno potrebe I želje kupaca. Kupca je bitno informirati o koristima proizvoda I usluge, odnosno što dobiva kupnjom proizvoda. Kupca se može “pridobiti” dobrom reklamom. Istraživanje tržišta temelji se na pet elemenata – proizvod, cijena, mjesto, promocija I ljudi.
Marketing strategijama postiže se konkurentska prednost, odgovorima na pitanja Što? Gdje? Kako?
Pitanje Što? Upućuje na ciljeve koje treba postići, pitanje Gdje? Na tržište u fokusu, I pitanje Kako? Upućuje na resurse I aktivnosti koje će se koristiti.

 

Networking ili umrežavanje je društveno-ekonomska aktivnost u kojoj se poslovni ljudi istih interesa okupljaju I poslovno djeluju kako bi se bolje poslovalo. Networkingom se uspostavljaju dugoročne veze s poslovnim partnerima I ostalima kako bi poslovanje išlo u pozitivnom smjeru.

 

Poslovna prijateljstva grade se kroz par koraka, a vrlo su značajna. Prvi korak je upoznavanje s osobom I poslovima s kojima se bavi. Nakon upoznavanja, ključna točka je stjecanje povjerenja nakon čega se osobe mogu voditi razgovore na otvoreniji način. Nakon što je poslovno prijateljstvo sklopljeno, osobu I njen rad potrebno je aktivno preporučivati. Kroz poslovna prijateljstva ljudi nadopunjuju svoja znanja.
Brend ima osobnost kroz dva dijela; glavu i srce. Glava predstavlja racionalne činjenice koje govore o samom brendu, dok srce predstavlja emocionalne vrijednosti I asocijacije koje mu se pripisuju. Brend kupcu prodaje ljubav, osjećaj pripadnosti, potvrđivanja I posebnosti, međuzavisnost, kvalitetno partnerstvo, nostalgičnost I inovativnost.

 

Pravna definicija brenda može se podijeliti prema:
TM – trademark, gdje je vlasništvo zaštićeno, a nije registrirano na svim tržištima.
R – registered, gdje je dijelo zaštićeno I registrirano na svim odabranim tržištima.
C.2011. – copyright, gdje je djelo zaštićeno od kopiranja I mora uvijek biti označeno odgovarajućom godinom
SM – servicemark, vlasništvo nad brendom jedinstvena je usluga te ima promotivnu I komunikacijsku ulogu.

 

Brendiranje je temelj uspješnosti dugotrajnog poslovanja, predstavlja svrhu stvaranja jedinstvene percepcije o proizvodu kako bi se kupci odlučili za kupnju tog proizvoda.
Uspjeh u svakom poslovanju rezultat je truda, rada, kreativnosti, vremena I drugih faktora koji su ulagani u njega.

 

 
X